11 نکته بازاریابی اینستاگرام برای برندها در سال 2019
این پست وبلاگ برای سال 2019 به روز شده است.
از فوریه سال 2019 ، اینستاگرام دارای بیش از 1 میلیارد کاربر فعال است که 500 میلیون نفر از آنها هر روز از Stories برای به روزرسانی سریع پیروان خود استفاده می کنند.
دشوار است که باور کنید که اینستاگرام خواهر کوچکتر و نابالغ فیس بوک بود که در آن افراد عکس هایی از موحد خود را فیلتر می کردند. اکنون مشاغل اینستاگرام را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی درآمد زایی خود پذیرفته اند. امروز اینستاگرام بیش از 2 میلیون تبلیغ کننده و 25 میلیون پروفایل تجاری دارد!
اینستاگرام-بازاریابی-هلو کامیون
از طریق اینستاگرام.
من لحظه ای شرمنده هستم که از لحظه شروع زنگ زدن به زنگ هشدار بپردازم ، انگشت خود را به سمت راست بکشید و سریعاً برنامه اینستاگرام خود را باز کنید. چیزی که بسیار جالب و اعتیاد آور است در مورد پیمایش از طریق فید دیداری من برای شروع روز وجود دارد. ضربه زدن به قلب دو برابر هنگامی که چیزی مانند ارزش باشد ، نیرو بخشنده است. بله ، من تمام مطالعات بهداشتی را كه توصیه می كنم روز خود را جلوی صفحه شروع كنید ، خوانده ام ، اما این مایه افتخار است كه نتوانسته ام لگد بزنم (شاید یکی از آنها به لیست حل های سال نو اضافه كند).
خوشبختانه ، من تنها نیستم! من اغلب اوقات هم اتاقی ام را می بینم که از طریق غذای او در رختخواب در حال پیمایش است ، و به ذکر پدر و مادرم که هر دو حساب خود را دارند (پدر من اخیراً کل لیست پیروان خود را برای من خوانده است - خیلی طول نکشید).
آمار جمعیتی اینستاگرام در سال 2019
اما چه کسی در اینستاگرام است؟ آیا این در درجه اول جمعیتی زیر هری استایلز است یا ما به دنبال جامعه بازنشستگی طبقه بالا و شطرنج هستیم؟ جمعیت شناسی متفاوت است اما نسبت به مخاطبان جوان تر لاغر است ، بیشترین درصد کاربران در محدوده سنی 18-34 سال (64٪) ، سپس بین 35 تا 54 سال (25٪) و سپس بین 13 تا 17 سال قرار دارند. (6٪) و فقط 5٪ از بزرگسالان بالای 65 سال (مادرم اتفاق می افتد که 5٪ عضو آن باشد!).
اگر این مخاطبی نیست که شما هدف آن هستید ، هنوز نباید شبکه های اجتماعی را به عنوان فرصتی بی فایده رد کنید. پیش بینی می کردم که هر سال تعداد بیشتری از بزرگسالان بالای 54 سال در باند اینستاگرام سر می زنند.
چرا این را پیش بینی می کنم؟ زیرا این دقیقاً اتفاقی است که با شرکت مادر اینستاگرام یعنی Facebook گرفته است. همانطور که اکثر شما آگاه هستید ، فیس بوک در هاروارد شروع به کار کرد ، به آرامی به سایر لیگها و کالج های پیچک در سراسر کشور تقسیم شد ، و اکنون بین المللی گسترده ای دارد و شامل جمعیتی از هر سن ، جنسیت ، نژاد و عقیده است. (من می خواهم شرط بندم که والدین شما در فیس بوک هستند.) همچنین ، با اینستاگرام که یک شرکت متعلق به فیس بوک است ، این امر فقط باعث افزایش سرعت رشد این پلتفرم می شود: فیس بوک دارای 1.5 میلیارد کاربر فعال روزانه و 2.3 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، که به طرز حیرت انگیزی در حال رشد است.
طبق آمار مرکز تحقیقات پیو ، تعداد کثیری از کاربران اینستاگرام در مناطق شهری زندگی می کنند (42٪) ، 34٪ از کاربران در حومه شهرها و 24٪ از کاربران در کشور زندگی می کنند. در بین بزرگسالان آمریکایی ، 39٪ از خانمها از اینستاگرام و 30٪ از مردان از اینستاگرام استفاده می کنند. با این حال ، وقتی به پایگاه کاربر اینستاگرام کاملاً نگاه می کنید ، تقریباً بین زن و مرد تقسیم 50/50 است.
همچنین نگاه به کشورهایی که بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام را دارند ، روشنگری است:
ایالات متحده: 120 میلیون (37٪ از جمعیت آمریکا)
هند: 75 میلیون (6٪ از جمعیت هند)
برزیل: 69 میلیون (33٪ از جمعیت برزیل)
اندونزی: 62 میلیون نفر (23٪ از جمعیت اندونزی)
ترکیه: 38 میلیون نفر (48٪ از جمعیت ترکیه)
روسیه: 37 میلیون نفر (26٪ از جمعیت روسیه)
ژاپن: 27 میلیون نفر (21٪ از جمعیت ژاپن)
انگلستان: 24 میلیون نفر (36٪ از جمعیت انگلیس)
مکزیک: 22 میلیون نفر (17٪ از جمعیت مکزیک)
آلمان: 20 میلیون نفر (24٪ از جمعیت آلمان)
اینستاگرام برای رستوران ها
بنابراین اگر هرکسی که هرکسی باشد یا به احتمال زیاد به اینستاگرام بپیوندد ، پس چرا تجارت شما نیست؟ اگر روزانه یا حتی در هفته می توانید چند دقیقه وقت بگذارید ، باید اینستاگرام به لیست اولویت ها اضافه شود. اگر در یک صنعت تجسمی یا خلاق مانند تجارت رستوران یا بازاریابی حرفه ای هستید ، بازاریابی در اینستاگرام می تواند به خصوص قدرتمند باشد.
در این پست ابتدا می خواهم به بررسی وضعیت فعلی تبلیغات در اینستاگرام بپردازم و سپس به 10 نکته شیرجه بزنم که هر شغلی (بله ، حتی کسانی که 0 دلار بازاریابی برای خرج روی سکو دارند) می توانند برای ادغام مؤثر اینستاگرام در سیستم خود استفاده کنند. برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی.
تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ در حالی که اینستاگرام از انتشار امتیازات تبلیغاتی برای همه آهسته بود ، امروزه مادامی که یک پروفایل تجاری دارید می توانید یک تبلیغ را در اینستاگرام خود اجرا کنید.
اینستاگرام زمان تبلیغ خود را برای همه گرفت. یک پست قدیمی در وبلاگ توضیح می دهد که چرا: "هدف ما این است که تبلیغاتی را که می بینید در اینستاگرام به عنوان عکس و فیلم هایی که بسیاری از شما از مارک های مورد علاقه خود لذت می برید ، طبیعی جلوه دهیم." و در واقع ، این مورد است که تبلیغات بومی به دنبال بهترین عملکرد در سیستم عامل هستند.
در حال حاضر تبلیغ کنندگان دارای 5 گزینه تبلیغ هستند از جمله:
تبلیغات عکس - قالب استاندارد پست اینستاگرام شما
تبلیغات ویدیویی - همان موارد فوق ، اما با یک فیلم به جای یک عکس
تبلیغات چرخ فلک - یک تبلیغ نمایش به صورت اسلاید ، که اجازه می دهد تا چندگانه باشد