7 نکته برای استفاده از اینستاگرام برای تجارت

اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه ، رقابت کمتر و مخاطب جذاب تری نسبت به سایر غول های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر دارد.
این فرصتی برای مشاغل فراهم می کند تا محصولات خود را بدون هزینه کردن مبلغ هنگفتی برای تبلیغات پرداخت شده ، به بازارهای هدفمند و علاقه مند به بازار عرضه کنند. و از آنجا که API اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از یک پلتفرم شخص ثالث (مانند Sendible) عکس یا فیلم را در پروفایل Business Instagram منتشر کنند (مانند Sendible) ، این امر باعث می شود مارک های تجاری بتوانند از تمام Instagram هایی که ارائه می دهند استفاده کنند.
این که آیا استراتژی شما به به روزرسانی نیاز دارد یا در این شبکه رسانه های اجتماعی تازه وارد هستید ، این هفت نکته در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت بسیار مفید را پیدا خواهید کرد.
هفت نکته برای تسلط بر اینستاگرام برای تجارت
1. آنچه را که شما به روش خلاقانه انجام می دهید نشان دهید
روی راه حل ارائه شده تمرکز کنید ، نه محصولاتی که می فروشید. در اینستاگرام ، ضروری است ارزش افزوده را به مشتریان خود اضافه کنید و در حین انجام این کار زیبا به نظر برسید. هرگز از این واقعیت که مهمترین دارایی (و نزولی) شما در این شبکه رسانه اجتماعی ، محتوای تصویری است ، دست کم نگیرید.
اگر شغل شما سرویس گرا است ، روی نمایش روند کار ارائه خدمات ، تمرکز کنید. فرهنگ شرکت خود را نشان دهید ، مأموریت خود را با جهان به اشتراک بگذارید ، یا به سادگی نکات و مواردی را به اشتراک بگذارید.
قالب های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید از این کار در اینستاگرام استفاده کنید - امکان آپلود عکس ، فیلم کوتاه (شبیه به GIF ها ، به نام بومرنگ ها) و فیلم ها تا یک دقیقه طول وجود دارد.
Stories Instagram را امتحان کنید
اینستاگرام Stories دارای یک نمایش پرده ای به صورت اسلاید است و فقط 24 ساعت زندگی می کند (اگرچه می توان آنها را به عنوان برجسته به پروفایل شما اضافه کرد ، حتی بعد از ناپدید شدن داستان اصلی در نمایه شما ظاهر می شود). این ویژگی یک رقیب مستقیم برای اسنپ چت استور است و به طور مداوم توسط اینستاگرام در حال تولید است.
اینها برخی از مزایای استفاده از Instagram Stories برای مارک ها است:
داستان ها به طور برجسته در بالای جدول زمانی دنبال کننده درست زیر آرم اینستاگرام نمایش داده می شوند.
از آنها می توان برای ضبط مطالب پشت صحنه استفاده کرد که لازم نیست به اندازه پستهای معمولی از نظر کیفیت بالا باشند.
داستانها آزمایش کردن با انواع مختلف محتوا از جمله عکس ، فیلم کوتاه ، Boomerang (تصویر GIF مانند) ، فیلمبرداری شده به عقب (عقب) و فیلم زنده را آسان می کنند.
برچسب زدن به حسابهای دیگر ، به عنوان مثال instagram in Stories برای همکاری و بازاریابی تأثیرگذار ایده آل است.
اضافات سرگرم کننده مانند فیلترهای چهره ، متن و برچسب ها به شما کمک می کند تا تصاویر را به صورت ویرایش ویرایش کنید.
جستجوی داستان برای هشتگ ها و مکان ها باعث کشف بیشتر آنها می شود.
همه عکس ها و فیلم هایی که اضافه می کنید در سکانسی که اضافه شده پخش خواهند شد و می توانید هر تعداد که دوست دارید اضافه کنید.
آگهی های اینستاگرام Instagram Stories در مارس 2017 در دسترس همه مشاغل جهانی قرار گرفت. شما می توانید از این ها برای هدف گیری مخاطبان جدید و اضافه کردن CTA به کلاژهای خود استفاده کنید که می تواند به ویژه برای تبلیغات مفید باشد. راهنمای نهایی Single Grain برای اجرای تبلیغات استوری در اینستاگرام را برای راهنمای کامل گام به گام برای ایجاد اولین نسخه خود بررسی کنید.
توجه داشته باشید که Stories فقط در برنامه تلفن همراه موجود است و ارسال پیام های اینستاگرام به عنوان پیام مستقیم (DM) امکان پذیر است. استفاده از رسانه های اجتماعی Stories قطعاً در حال برداشتن است و تقریباً هر مارکی می تواند راهی جالب و جذاب برای مشارکت پیدا کند.
IGTV را امتحان کنید
Instagram IGTV یک ویژگی است که به کاربران امکان می دهد فیلم های بلند را بر روی پلتفرم بارگذاری کنند. فیلم های IGTV طولانی تر هستند و فرصت های زیادی برای ایجاد محتوای ویدیویی سرگرم کننده ، تازه و جذاب برای نام تجاری شما یا مشتریان شما ایجاد می کنند.
در اینجا برخی از مزایای استفاده از Stories Instagram برای مارک ها آورده شده است:
فیلم های IGTV می توانند از 60 ثانیه تا یک ساعت طولانی داشته باشند و فضای زیادی را برای خلاقیت به وجود می آورند.
برگه "زیر" در IGTV ، به طرفداران شما امکان دسترسی آسان به محتوای جدید شما را می دهد. از پیروان همچنین به شما اخطار داده می شود که چیز جدیدی ارسال کنید.
IGTV به عنوان یک بستر اضافی برای نشان دادن محتوای ویدیوی شما عمل می کند ، به این معنی که احتمال دیدن بیشتر است.
فیلم های IGTV را می توان با پیش نمایش های یک دقیقه ای ، با افزایش دید و کشف ، در اخبار وارد کرد.
کاربران اینستاگرام می توانند نظرات خود را در مورد فیلم های IGTV که برای دیگران قابل مشاهده است ، و همچنین مانند آنها ، اثبات ارزشمند اجتماعی ارائه دهند.
محبوبیت فیلم های بلند فرم در حال افزایش است ، بنابراین اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع آزمایش است!
نکات اینستاگرام igtv
برنامه ریزی رسانه های اجتماعی خود را برای سال 2020؟ هیچ یک از تاریخ های کلیدی را از دست ندهید ، تقویم رسانه های اجتماعی رایگان ما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در صدر رویدادهای مهم هستید.
2. یک پروفایل برنده ایجاد کنید
شما بعنوان یک شرکت احتمالاً کارهای زیادی انجام می دهید و حتی راه حلهای بیشتری نیز ارائه می دهید. در 150 کاراکتر متناسب با همه این موارد گیر نیفتید. روی مهمترین USP یا چیز مهم بعدی خود متمرکز شوید - خواه یک رویداد ، تبلیغات یا راه اندازی محصول باشد.
Instagram for business: شرح عالی بیوگرافی توسط موسسه بازاریابی محتوا
نمونه ای عالی از نمایش مشخصات عمومی Bio توسط موسسه بازاریابی محتوا.
از آنجا که تنها لینک قابل کلیک در بخش Bio شماست (درست تحت نام خود) ، عادت کنید که مرتباً آن را به روز کنید. این شرم آور است که اکثر مارک ها از آن استفاده می کنند فقط برای پیوند به وب سایت خود ، زیرا این کار بسیار بیشتر می تواند انجام دهد. فکر کنید ، ثبت نام رویدادها ، بارگیری برنامه ها یا حتی خریدها را رانندگی کنید.
اینستاگرام همچنین پروفایل های Instagram Business و تبلیغات پولی را راه اندازی کرده است. نمایه Business یک شماره تلفنی را به بیوگرافی شما اضافه می کند و به داده های وسیعی از تجزیه و تحلیل دسترسی می دهد که در غیر اینصورت از ابزار رسانه اجتماعی استفاده نمی کنید.
وبلاگ ما را بخوانید که چگونه یک حساب کاربری Instagram را برای مشاغل تنظیم کنید ، جایی که ما دستورالعمل های گام به گام و عناصر کلیدی مورد نظر خود را هنگام مدیریت Instagram برای سایر مشاغل در نظر بگیرید.
CTA - فهرست چک حسابرسی اینستاگرام PDF
3. آنها را در پشت صحنه قرار دهید
مشتریان نسبت به اینکه محصولات آنها از کجا آمده اند ، کنجکاوی طبیعی دارند و می توانید از اینستاگرام استفاده کنید تا تمام چرخه زندگی خود را به آنها نشان دهید. این امر به ویژه برای شرکت هایی که محصولات سازگار با محیط زیست یا FairTrade را می فروشند ، اهمیت دارد. تصاویر منبع برای نشان دادن چگونگی تولید محصولات - از مواد پایه ، تولید و توزیع.
اگر چیزی به ذهن شما خطور نمی کند ، می توانید چیزی را که همه در آن وجود دارد به اشتراک بگذارید - طرح ، یادداشت و تخته های سفید یا تخته سیاه. هر شغلی ایده های طوفانی مغزی دارد ، این وظیفه شماست که عکس زیبایی بگیرید و آن را در اینستاگرام بارگذاری کنید. شما ممکن است دریابید که بهتر است انواع مختلف پست ها را امتحان کنید تا زمانی که طلا را با کسی که مخاطب را درگیر می کند ، اعتصاب کنید.
4- دسترسی خود را با #hashtags بیشتر کنید
از هشتگ برای گسترش دسترسی خود استفاده کنید. اینها می توانند خاص یا کلی کمپین باشند - همه مهم این است که آنها مرتبط هستند. حتماً هشتگ اصلی شرکت خود (#yourbrandname) را نیز راه اندازی کنید و از آن استفاده کمتری در اینستاگرام استفاده کنید (توییتر و لینکدین نیز خوب هستند). این باعث می شود افراد بتوانند محتوای مرتبط با شما و همچنین حساب اصلی خود را پیدا کنند.
بهترین استفاده برای استفاده بین سه تا پنج هشتگ ، با وجود این که حداکثر شما می توانید 30 در پست اینستاگرام اضافه کنید. از هشتگ های خاص ، ویژه مبارزات انتخاباتی خود و همچنین از هشتگ های محبوب تر برای افزایش قابلیت کشف محتوای خود استفاده کنید. می توانید دست خود را در جشن تعطیلات هشتگ در رسانه های اجتماعی امتحان کنید. می توانید با افزودن هشتگ هایی مانند #instagood (که در بیش از یک میلیارد پست استفاده می شود) یا #tbt (پنجشنبه پرتاب) شروع کنید و موارد خاص صنعت را فراموش نکنید. اگر در IT هستید ، هشتگ #IT یا #tech دقیقاً خوب است.
همچنین باید جای هشتگ های اضافه شده را نیز در نظر بگیرید. این موارد را می توان در انتهای پست ، در یک کامنت اضافه کرد یا در پست واقعی کار کرد.
نکته حرفه ای: با ویژگی 'اولین نظر' Sendible ، می توانید پست های اینستاگرام را تنظیم کنید تا همه هشتگهایی را که می خواهید در بخش دیدگاه پست استفاده کنید ، بدون اینکه حواسش به عنوان باشد ، بگنجاند. 👇
نظر اول اینستاگرام
5- با دیگران همکاری و همکاری کنید
اینستاگرام یکی از قویترین کانال های رسانه های اجتماعی برای برجسته کردن همکاران و به اشتراک گذاری داستان های موفقیت مشتری است. حتی اگر شما به طور رسمی با یک سازمان غیرانتفاعی شریک نیستید ، می توانید سالی دو بار به امور خیریه هدیه دهید یا یک کمک مالی انجام دهید. این همه چیز خوب است تا زمانی که علت آن با ارزش و رسالت برند شما همسو باشد. به این نکته توجه داشته باشید که همه در هشتگ ها در رسانه های اجتماعی نظارت نمی کنند ، بنابراین اگر می خواهید توجه کنید معمولاً برچسب زدن به حساب کاربری انتخاب بهتری است.
راه هایخلاق برای کسب درآمد در اینستاگرام
روش دیگر شامل استفاده از "فریادهای ناگهانی" است. فریاد بدون پرداخت هزینه هنگامی است که شما با یک مارک دیگر که تقریباً همان تعداد دنبال کننده دارد برای ارتقاء یکدیگر به مخاطبان خود شریک شوید ، و هر دو از افزایش مواجهه بهره مند می شوید.
فریاد پرداختی برای کسانی است که بودجه بیشتری دارند زیرا در واقع یک کمپین تأثیرگذار است. این معمولاً شامل پرداخت یک مارک (یا یک تأثیرگذار) با موارد زیر بسیار بیشتر برای تبلیغ محصول یا خدمات شما است. این یک راه عالی برای دستیابی سریع تعداد زیادی از پیروان جدید است ، به شرطی که شما یک تماس قوی برای اقدام ایجاد کنید و مخاطب تأثیرگذار اصیل باشد.
6. پیش بینی ایجاد کنید و انحصاری ارائه دهید
علاقه مندی مشتریان خود بخش مهمی از هرگونه فعالیت موثر در بازاریابی است. پیروان وفادار خود را با محتوای منحصر به فرد پاداش دهید. بگذارید اولین کسی باشد که در مورد محصولات ، خدمات یا رویدادهای جدید اطلاعاتی کسب می کند. عکس های تیزر ایجاد کنید که انتظار برای شما ایجاد می کند و یا کنجکاوی را برای نسخه های جدید ، دهانه های اداری یا فروشگاه های شما برآورده می کند. این نوع پیش نمایش باعث می شود پیروان اینستاگرام شما احساس ویژه ای داشته باشند و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر در اطلاعات خود باز نگه دارد.
7. موفقیت خود را تجزیه و تحلیل کرده و بر اساس آن بنا کنید
بدون اینکه قدمی به عقب بردارید و آنچه را که کار نکرد و آن را انجام ندادید ، بازاریابی به یک بازی حدس می زنید. حقیقت این است که ، شما می توانید تمام مقالات جهان در مورد بهترین شیوه ها و زمان انتشار را مطالعه کنید ، اما فقط با آزمایش و اندازه گیری نتایج می فهمید که چه چیزی برای مشتری های شما مؤثر است.
اما ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی می توانند کمک کنند. شما می توانید از آنها نه تنها برای پیشبرد برنامه های اینستاگرام خود استفاده کنید بلکه از آنالیز رسانه های اجتماعی نیز برای اندازه گیری موفقیت آنها استفاده کنید. برای بهبود و بهبود استراتژی خود ، به طور مرتب تعداد ، تعامل و کلیک های پیروان خود را اندازه گیری کنید. گزارش های رسانه های اجتماعی ما می تواند به شما در پیگیری عملکرد خود در اینستاگرام و سایر شبکه های مهم رسانه های اجتماعی کمک کند.
ابزارهای گزارش اینستاگرام در Sendible
نکات بیشتری برای اینستاگرام را در وبینار ما کشف کنید
اگر هنوز تعجب می کنید که آیا باید در اینستاگرام شروع کنید ، وبینار ما را تماشا کنید. در این جلسه ما در مورد اینکه چرا کسب و کار شما با حضور در اینستاگرام ، ویژگی های پنهان و مفید اینستاگرام و البته نحوه ایجاد استراتژی برای کانال و کمپین های کارآمد شما صحبت خواهد کرد ، صحبت می کنیم.
امیدواریم این نکات باعث بهبود عملکرد کانال شما و جذب مشتریان جدید شود. به ما اطلاع دهید که کدام یک از این نکات برای شما مفید بوده است - ما همچنین دوست داریم در مورد سایر تاکتیک هایی که برای شما کار کرده است بشنویم.
و اگر به دنبال تجزیه و تحلیل عملکرد پروفایل اینستاگرام برای بهبود آن در آینده هستید ، فراموش نکنید که چک لیست حسابرسی اینستاگرام ما را ببینید که به شما امکان می دهد پروفایل های اینستاگرام را در مدت زمان 30 دقیقه یا کمتر ممیزی کنید!